Journal archive for Google Scholar Robot!
The Journal of Research in Humanities
دراسات فی العلوم الانسانیه
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 31, Number 2 (2024-12)
The Impact of Instagram Marketing Influencers in the Fitness Industry on Consumers’ Trust
أثرالتسویق المؤثر عبر إنستغرام علی ثقه المستهلک فی صناعه اللیاقه البدنیه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Suspending Disintegration and Rereading the Conceptual Space of the Family Relying on the Lived Experience of Citizens in Tehran
الانهیار الأسری وإعاده قراءه الفضاء المفاهیمی للأسره بالاعتماد علی التجربه الحیه للمواطنین المقیمین فی طهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Comparative Analytical Study of the Rule: "Foundation Precedes Emphasis"
قاعده التأسیس أولی من التأکید؛ دراسه تحلیلیه وتطبیقیه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Study of Persuasive Techniques in the Debate of Imam Al-Reza (AS) with Suleiman Al-Marwazi
دراسه التقنیات الحجاجیه فی مناظره الإمام الرضا(ع) مع سلیمان المروزی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
The Study of Persuasive Techniques in the Debate of Imam Al-Reza (AS) with Suleiman Al-Marwazi
دراسه التقنیات الحجاجیه فی مناظره الإمام الرضا(ع) مع سلیمان المروزی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Aesthetic Coherence and its Devices in the Letters of Imam Ali (AS) to Muawiyah
جمالیات التّضامّ وأدواته فی رسائل الإمام علی(ع ) إلی معاویه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of the Correlation Strategy in Creating Communication and Interaction in Socio-political Discourses of Imam Ali (AS)
دور الإستراتیجیّه التّضامنیّه فی بناء التّواصل والتّعامل (خطابات أمیرالمؤمنین علیّ(ع) السّیاسیّه والإجتماعیّه أنموذجا)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
List
فهرس المقالات
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles