1. ابراهیمی،لیلا؛میرابی،وحیدرضا؛رنجبر،محمدحسین؛حسن پور، اسماعیل(۱۳۹۸).مدل وفاداری مشتری برای سیستمهای توصیهگر در تحارت الکترونیک، نشریه علمی مطالعات مدیریت کسب وکار هوشمند، سال۸، شماره۲۹، ص ۱۷-۱۴۳.
2. اکبری، مرتضی؛دانش، مژگان؛سخدری،کمال؛دولتشاه،پیمان(۱۳۹۶). تاثیر آمادگی سازمان برای کارآفرینی سازمانی بر عملکرد مالی و عملکرد نوآوری سازمانها، فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، دوره۵، شماره۱،ص۱۲۳-۱۴۶.
3. امیری، مهدی (۱۳۹۷). بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کارآفرینی استراتژیک مبتنی بر میانجی گری نوآوری سازمانی، فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، دوره۸، شماره۲، صص۱۴۷-۱۸۴.
4. باقریمنش،محمد؛کاویانی،حسن؛ حشمتیراد،مهدی؛ حبیبی،حسنعلی(۱۳۹۸) نقش میانجی نوآوری سازمانی در تبیین یادگیری سازمانی بر تاب آوری زنجیره تامین، نشریه علمی اندیشه آماد، شماره۶۹، سال۱۸،ص۱-۲۵.
5. بنار،نوشین؛بیرامی،لیلا؛گوهررستمی،حمیدرضا(۱۳۹۸). تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تبلیغات دهان به دهان با میانجیگری عشق به برند و وفاداری به برند، رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، دوره۷، شماره۲۴، صص۳۷-۲۵.
6. جابری، اکبر؛ سجادی، نصرالله؛ خبیری، محمد؛خزائی،جواد(۱۳۹۸). تاثیر شخصیت برند تیمی بر ترجیح و وفاداری به برند، مطالعات مدیریت ورزشی، شماره۵۳، صص ۲۵۶-۲۳۷.
7. حسینیمقدم،سیدمحمدرضا؛حجازی،دکترسیدرضا(1393). تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد بانکها با متغیر میانجی بازارگرایی، توسعه کارآفرینی، دوره۷، شماره۲، ص۲۲۹-۲۱۱.
8. خیری، بهرام و صالحی تبریز، طیبه(1395)،بررسی تاثیر طرز تفکر مصرف کننده بر وفاداری به برند،دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه،تهران
9. رشیدی،فاطمه؛ طاهرپور، هادی؛ غیورباغبانی،مرتضی(۱۳۹۸). تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرف کنندهگان خودورهای وارداتی. مدیریت کسب وکارهای بین المللی، سال۲، شماره۴، ص ۱-۲۸.
10. رضائی،روحاله؛ منگلی،نسرین؛صفا،لیلا(1396). اثرمیانجی بازاریابی کارآفرینانه در رابطه بین گرایش کارآفرینانه و عملکرد کسبوکارهای گلخانهای در شهرستان جیرفت،علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران، جلد۱۳، شماره۱،ص۱۹۵-۲۱۰
11. عباسی،لقمان؛شریفزاده،محمدشریف؛عبداللهزاده،غلامحسین؛محبوبی،محمدرضا(1396)سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونیهای کشاورزی:رویکرد ویژه به برندسازی، نشریه کارآفرینی در کشاورزی، جلد۴، شماره۲ ص۷۳-۸۶.
12. عرب،محبوبه؛ شیرخدایی،میثم؛ علیگلی، فاطمه(۱۳۹۸) عوام موثر بر وفاداری مشتری، نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری، فصلنامه مدیریت گردشگری،. سال۱۴، شماره۴۵، ص ۱۹۲-۱۶۷.
13. غریب،علی حسین؛ آذر،عادل؛: مقبل باعرض، عباس؛ دهقان،محمود(۱۳۹۸).طراحی مدل اندازهگیری نوآوری سازمان با رویکرد تحلیل پوششی دادههای شبکهای پویا، چشم انداز مدیریت صنعتی، سال۹، شماره۳۳، صص۹-۲۹.
14. قیصری،وحید؛طالبی.کامبیز؛ایمانیپور،نرگس(۱۳۹۴) تقش تفکر کارآفرینانه بر راهبرهای رشد در کسب وکارهای کوچک و متوسط، توسعه کارآفرینی، دوره۸، شماره۲، ص۲۱۴-۱۹۵.
15. لطیفی،سلیمه؛ خیراندیش،مهدی؛افشاریپور، اسما(۱۳۹۸) فراتحلیل رابطه مدیریت دانش و نوآوری در سازمان با تاکید بر ابعاد و متغیرهای میانجی، پژوهشنامه پرداش و مدیریت اطلاعات، دوره۳۴، شماره۴، صص۱۶۴۳-۱۶۶۸.
16. محبتطلب، علی؛ رضوانی، مهران؛ضیا،بابک(۱۳۹۸). بررسی رابطه بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبتی، توسعه کارآفرینی، دوره۱۱، شماره۱، ص۱۶۰-۱۴۱.
17. منتظری، هادی و مهرمنش، حسن(۱۳۹۵). بررسی تاثیر تفکر کارآفرینانه بر عملکرد سازمان با نقش میانجی رفتار بازاریابی کار آفرینانه در شرکت پتروشیمی زاگرس،اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل،ساری
18. میرمعینی، حسین،(۱۳۹۷). بررسی نقش واسط عملکرد کارکنان در رابطه بین تفکر کارآفرینانه و وفاداری مشتریان بانک رفاه کارگران استان البرز،پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری،تهران
19. نائیجی،محمدجواد؛عالمنجفی،سیدمصطفی؛نورانی، سیده سپیده(1397).تاثیر گرایش استراتژیک بر رشد کسبوکارهای کوچک و متوسط با میانجیگری عملکرد برند و بازار، مطالعات مدیریت راهبردی، شماره۳۳،ص۴۵-۷۴.
20. یاوریگهر،فاطمه؛کراقلی،مرضیه(۱۳۹۸).تاثیر محرکهای ارتباط با برند بر وفادرای به برند در رسانههای اجتماعی، فصلنماه مدیریت گردشگری، سال۱۴، شماره۴۶، صص ۴۷-۷۷.
21. ,Armanurah, Mohamad Buang, Nor Aishah, Hussein,Muhammad(2014). ASSESSING THE ENTREPRENEURIAL THINKING LEVELS OF STUDENT ENTERPRISE AT HIGHER LEARNING INSTITUTION: A CASE OF FORMER PARTICIPANTS OF PROGRAM SISWANIAGA UNIVERSITI UTARA MALAYSIA,International Journal of Educaion and Research, Vol.2 No.5.
22. Ardito, L., Besson, E., Petruzzelli, A., & Gregori, G. (2018). The influence of production, IT, and logistics process innovations on ambidexterity performance. Business Process Management Journal, 24(5), 1271-1284
23. Bu, Qingjuan;Jin Yangsheng;Li Zhahui(2020). How does a customer prefer community or brand? The impacts of customer experience on customer loyalty based on the perspective of value co-creation, The perspective of value co-creation, Journal of Contemporary Marketing Science
24. Chatterjee Sutirtha ،Gregory Mood،Paul Benjamin Lowry،Suranjan Chakraborty،Andrew Hardin(2020).Information Technology and organizational innovation:Harmonious information technology affordance and courage-based actualization. journal of Strategic Information Systems,pp:1-20.
25. Chen, Quan Chun-Hsien Wang & Shi-Zheng Huang(2019).Effects of organizational innovation and technological innovation capabilities on firm performance: evidence from firms in China’s Pear River Delta, ASIA PACIFIC BUSINESS REVIEW,pp:1-25.
26. Cheng Fei-Fei, Chin-Shan Wu. Yi-Chieh Chen (2020). Creating customer loyalty in online brand communities, Computers in Human Behavior,pp:1-9.
27. Clausen Tommy Høyvarde (2020). Entrepreneurial thinking and action in opportunity development: A conceptual process model, International Small Business Journal:Researching Entrepreneurship1 –20.
28. Douwe Van den Brink, Gaby Odekerken- Schroder, Pieter Pauwels.(2006) The effect of strategic and tactical cause-related marketing on consumers brand loyalty, Journal of consumer Marketing,23/1,pp:15-25.
29. Gatherine l. Wang, Parvaiz K. Ahmed(2004). The Development and validation of the organizational innovativeness construct using confirmatory factor analysis, European Journal of Innovation Management, Vol. 7,No4, pp:303-313.
30. Iglesias, Oriol Stefan Markovic, Mehdi Bagherzadeh,Jatinder Jit Singh(2020). Co creation: A Key Link Between Corporate Social Responsibility, Customer Trust, and Customer Loyalty, Journal of Business Ethics
31. Kaur ,Harsandaldeep, Mandakini Paruthi,JamidUl Islam,Linda D. Hollebeek (2020).The role of brand community identification and reward on consumer brand engagement and brand loyalty in virtual brand communities, Telematics and Informatics,pp:1-12.
32. Khaleel, Areej Saeed and Zahraa Abbas Alihseen (2020). Quality of Work Life and Its Effect Upon Entrepreneurial Thinking Analytical Study at The Iraqi Ministry of Labor and Social Affairs , Manuscript; Original published in: Productivity management, (1), GITO Verlag, P. 374-401,
33. Muafi MUAFI(2020). A Nexus among Strategic Orientation, Social Network, Knowledge Sharing, Organizational Innovation, and MSMEs Performance, Journal of Asian Finance, Economics and Business Vol 7 No 6 (2020) 327 – 338
34. Nwewi, Helen Ngozi & Onwuka, Ebele Mary & Ogbotubo, Ebide(2017). Entrepreneurial Thinking and Competitiveness in Bakery Industry in Delta State of Nigeria, International Journal of Business, Management and Social Research, Vol.04, Issue 01, pp. 192-197,
35. Wang ,Fang, Kaihua Chen(2020). Do product imitation and innovation require different patterns of organizational innovation? Evidence from Chinese firms, Journal of Business Research,pp:60-74.
36. Widya-Hasuti, A., Mardani, A., Streimikiene, D., Sharifara, A., & Cavallaro, F. (2018). The Role of Process Innovation between Firm-Specific Capabilities and Sustainable Innovation in SMEs: Empirical Evidence from Indonesia. Sustainability, 10 (7), 2244, 1-26