خداداد حسینی، سید حمید، گلابی، امیرمحمد؛ یداللهی، جهانگیر(۱۳۹۳). طراحی مدل فرآیندی برندسازی کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی: فصلنامه مدیریت برند، سال اول، شماره اول، صص۱۳-۴۳
خداداد حسینی، سید حمید، گلابی، امیرمحمد؛ یداللهی، جهانگیر(۱۳۹۳). طراحی مدل فرآیندی برندسازی کارآفرینانه در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی: فصلنامه مدیریت برند، سال اول، شماره اول، صص۱۳-۴۳
رفتاری، مهدی(۱۳۹۶): ارزﯾﺎﺑﯽ اﺑﻌﺎد ﺑﺮﻧﺪ ﺷﺨﺼﯽ ﻣﺪﯾﺮان در سازمانهای دانشبنیان موردمطالعه: شرکتهای دانشبنیان ﻣﺴﺘﻘﺮ در ﭘﺎرك ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎوري داﻧﺸﮕﺎه تهران، پایاننامه دانشگاه شهید بهشتی. رشته مدیریت اجرایی.
زینتی فخرآباد، حسین، بکها، فاطمه، (1395)، بررسی ظرفیتهای توسعه کسب و کار خانگی در فرآیند توانمندسازی زنان روستایی(مورد مطالعه شهرستان کرج)، فصلنامه ایده های نو در علوم و فناوری، دوره 1 ، شماره 3, صص 26-38
ژوبین، ستنا؛ روزالید، جونز؛ پاوول، هاریگان (۱۳۹۷) بازاریابی کارآفرینانه، مترجمین: سعیدنیا، حمیدرضا؛ کیومرثی، اسماعیل، انتشارات دانشگاه کارآفرین
شریف زاده، محمد شریف، عبدالله زاده ، غلامحسین، جیوار ، رقیه (1397)، نقش خوشههای صنعتی کشاورزی در توسعه کسبوکار روستایی استان مازندران، فصلنامه اقتصاد فضا و توسعه روستایی ، سال هفتم ، شماره دوم. تابستان.
شیرکوند، سعید، خانلری، امیر، حسینی، مهسا (1396)، تاثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان، فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره 30 ، تابستان ، صص 33-37
طالقانی، غلامرضا، حاکی بنه کهل، مرتضی، ذبیحی چامخانه، محسن (1397)، کارآفرینی و مدیریت کسب و کار در روستا، انتشارات رصد علم، چاپ اول.
طباطبایی نسب، محمد، نوری، ابوالفضل و ابراهیمزاده، رضا (۱۳۹۳). پیادهسازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فردمحور، مدل روانشناسی مصرفکننده از برند: فصلنامه مدیریت برند، سال اول، شماره اول، صص۱۰۱-۱۲۵.
فشارکی ، فرزاد ، صحت ، سعید و موسوی، سید محسن (1396)، بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برند سازی ، پژوهش های مدیریت راهبردی، سال بیست و سوم، شماره ۶۶، پاییز
کاتلر، فیلیپ (1385) مدیریت بازاریابی. ترجمه بهمن فروزنده. چاپ سوم. اصفهان: نشر آموخته.
کربلایی حاجی اوغلی ، حسن، فرهنگی ، علی اکبر، سلطانی فر، محمد، دلاور ، علی و گرانمایه پور ، علی (1396). رابطه برندسازی روزنامه های اقتصادی و رضایت مشتریان در کلان شهرهای کشور، فصلنامه علمی-پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری ، پیاپی 22 ، صص111-122
منصوری فر، مهران (1397)، برندینگ یا برندسازی چیست: همه آنچه برای خلق برند باید بدانید.
مهرانی، هرمز، صادقی، منصوره(۱۳۹۵): تأثیر گرایش به کارآْفرینی بر برندینگ محصولات صنعتی و رشد کسبوکار در بازارهای نوظهور. بررسیهای بازرگانی، شماره۷۳، ص ۷۰-۹۰.
وبسایت اطلاع رسانی خوشه های کسب و کار صنعتی، 1398
Chertow. Marian Ruth, park, Jooyoung (2019). Safe reuse of industrial waste
Cleveland, OH, USA, pp. 21-41.Deryck J. van Rensburg, (2014),"Brand intrapreneurs and brand managers: in search of disruption", Journal of Business Strategy, 35(1), 236-258.
Crane, F.G. (2018). Marketing for entrepreneurs: concept and applicatiofor new venture, North America: SAGE Pablication, Inc.
Daniel Jack Mason & Parjanya Christian Holtz (2018) the Challenges in Entrepreneurial Brand Building. Master’s Programme in Entrepreneurship & Innovation
Eggers, F, O’Dwyer, M, Kraus, S, Vallaster, C, & Guldenberg, S, (2015), The impact of brand authenticity on brand trust and SME growth: A CEO perspective, Journal of World Business 48(1), 112-139.
Elmassa, Suzanna, lan Michaeil, Reynold James, Lonica, Ghimpu (2019), An assessment of the influence of personal branding on financing entrepreneurial ventures, volume5. Issue2, february
Fabian Eggers & Felix Eggers & Sascha Kraus (2014) Entrepreneurial branding: measuring consumer preferences through choice-based conjoint analysis. Int Entrep Manag
Gary Bosworth (2011), Charactering rural businesses – Tales From the paperman: Journal of Rural studies: Volume 28: Issue 4: October
Gary Bosworth (2012), Charactering rural businesses – Tales From the paperman: Journal of Rural studies: Volume 28: Issue 4: October
Kamaliyan A, Fazel A (2012) the relationship between emotional intelligence and entrepreneurship students. Entrepreneurship Dev. 2012;3(11):127-46.
Kotler, P., Haider, D. H., & Rein, I. (۲۰۰۰). Mercadotecnia de localidades: cómoatraerinversiones, industrias y turismo a ciudades, regiones, estado y países [Local marketing: Attracting investments, industry and tourism to cities, regions, states and countries]. Mexico City, Mexico: Diana.
Moyes David, Ferri, paul John. Henderson, Fiona, Whittam, Geoff (2015). Stairway to Heaven? Effective use of social capital in creating new investment for a rural business
Moyes David, Ferri, paul John. Henderson, Fiona, Whittam, Geoff (2015). Stairway to Heaven? Effective use of social capital in creating new investment for a rural business
Phillipson Jeremy, pattanapong, Tiwasing, Mattew, Gorton, Sara, Maiali & other (2019). Shining a Spotlight on Rural Small Businesses: How Do They Work Compared to Urban Businesses? May, pp230-239
Phillipson.Jeremy, pattanapong, Tiwasing, Mattew, Gorton, Sara, Maiali & other (2019). Shining a Spotlight on Rural Small Businesses: How Do They Work Compared to Urban Businesses? May, pp230-239
Purwanti, A., Genoveva. (2017). an evaluationof city branding to reinforce the city competitiveness (a case study ofSurabaya). The IRES international conference,36-41
Reijonen, H, Hirvonen, S, Nagy, G, Laukkanen, T, & Gabrielsson, M.(201۹). The impact of entrepreneurial orientation on B2B branding and business growth in emerging markets. Industrial Marketing Management, 67-45, (1)51.
Rivas,Gadea, Gomez, loscos, Ana, bandres, Eduardo (2017). Regional Business Chain Clustering
Skuras, Dimitris, Maccheri, Nicola (2015). Institutional Support for Strategic Business Orientations: An Empirical Analysis of Rural Businesses in Four Southern European Countries
Strauss, A., & Corbin, J. (1998). Basics of Qualitative Research: Techniques and Procedures for Developing Grounded Theory. Thousand Oaks, CA: Sage Publications, Inc.